wtorek, 3 lutego 2015

Przywitanie

Witam wszystkich:) Mam na imię Ola, mieszkam w małej miejscowości w Niemczech, pracuję w Holandii, a co:) Po tym krótkim wstępie wypadałoby napisać co skłoniło mnie do utworzenia własnego, prywatnego bloga:)   Gdybym napisała, że wnętrzami pasjonuję się od dawna, skłamałabym. Bakcyla załapałam ok. 3 lata temu, kiedy przyszło mi się zmierzyć z urządzeniem naszego ( mojego i mojego K.:)) pierwszego, wynajętego mieszkania. Nigdy nie myślałam, że tak mnie to pochłonie. Odkryłam, że wszystkie moje pasje i hobby ( rysowanie, robienie na drutach, szycie) można połączyć.
W poszukiwaniu inspiracjii zaczęłam zaglądać do Waszych (przepięknych przy okazji) domów.
  I chyba na tym zaglądaniu by się zakończyło, gdyby nie fakt, że kilka miesięcy temu kupiłam dom... Mój własny dom... Początkowa euforia ( jupiii!!! W końcu będę mogła się wyżyć wnętrzarsko!!! Yeaaah!!) zamieniła się w rezygnację ( Boziu...czy ten remont musi tak długo trwać????! ) I tak powolutku tworzę swój ( o przepraszam, nasz:)) czarno-biały świat:) Zapraszam w moje skromne progi:)





2 komentarze :

  1. O! widzę, że nawet koty wpasowały się idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pozytywny i twórczy blog, zostaję tu i ani rusz dalej... :-)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka