czwartek, 2 kwietnia 2015

Happy Easter




W tym roku postanowiłam, że wielkanocnych dekoracji u nas w domu nie będzie. Święta spędzimy w Polsce, u moich przyszłych teściów, dlatego nie było sensu ozdabiać pustego domu:)
I pewnie ominął by mnie "pisankowy" szał, gdyby nie to, że wczoraj zadzwoniła do mnie moja siostra. Podczas rozmowy, zapytała mnie, czy nie przyjechalibyśmy do niej na obiad w niedzielę... Uświadomiłam ją, że my będziemy już w Polsce. " To już w ten weekend Wielkanoc????!!!!!" padła odpowieć. Bidulka, przejęta nową pracą, zupełnie straciła rachubę czasu:) Zaczęła panikować, że z niczym nie zdąży, że dom musi posprzątać, zakupy zrobić, a gdzie czas na jakieś dekoracje... Uspokoiłam ją, że ze wszystkim zdaży, a dekorację przygotuje ja. W końcu od czego ma się starszą siostrę:)
Wygrzebałam z piwnicy stare, chińskie, plastikowe jaja, dodałam kilka prawdziwych, wiejskich, wydziergałam czarny koszyczek, trochę suszonej trawy i dekoracja gotowa. Po pracy zawiozłam siostrze. W ten oto sposób uratowałam jej Święta:)























To zapewne mój ostatni post przed Wielkanocą, dlatego chciałam Wam złożyć życzenia już dziś.
Kochane życzę abyście spędziły te Święta w szczęściu, spokoju. Życzę Wam pogodnych chwil wśród ukochanych. Życzę, żeby zbliżający się czas, pomimo pogody na zewnątrz, był przepełniony wiosenną aurą w Waszychych domach:)

A ja lecę pakować walizki:)

Pozdrawiam, Ola

9 komentarzy :

  1. Piekne jajeczka, szczegolnie w takiej naturalnej bazie :))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana życzę Ci
    aby te święta wielkanocne
    wniosły do Waszych serc
    wiosenną radość i świeżość,
    pogodę ducha, spokój, ciepło i nadzieję.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie za życzenia. Pozdrawiam Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Radosnych Świąt ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko pięknie się komponuje, serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  6. jak fajnie mieć siostrę :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. :)) Piękna dekoracja, siostra musiała być przeszczęśliwa:) Uściski przesyłam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj była szczęśliwa. Może to niewiarygodne, ale naprawdę zapomniała kiedy dokładnie są Święta:) W Holandii, gdzie mieszka, Wielkanoc nie jest tak celebrowana jak w Polsce, nie ma tylu reklam wielkanocnych. Dla większości holendrów ten czas to po prostu dłuższy weekend.

      Usuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka