czwartek, 23 kwietnia 2015

Garage lamp




Market budowlany. Odkąd kupiliśmy nasz dom, robimy w nim zakupy częściej niż w sklepach spożywczych:) Ale ja wyprawy do takich marketów bardzo lubię. Dlaczego?
Bo odkryłam, że taki Toom ( niemiecka sieć marketów budowlanych) to jeden z lepszych sklepów wnętrzarskich jakie ostatnio odwiedziłam. Wystarczy tylko uruchomić wyobraźnię. Ogromny wybór sznurków jutowych i taśm izolacyjnych, miedziane rury i rurki, piękne surowe drewno, deski... I przepiękne lampy. Ale nie te na dziale "oświetlenie do domu", tylko te na dziale "akcesoria do warsztatu":)
Bardzo podobają mi się lampy w stylu industrialnym, ale ich ceny np. na Ebay'u już niekoniecznie. Niektóre z nich osiągają ceny 100 euro. Zapomnij, nie dam tyle za lampę. W tej kwesti jestem skąpcem i już:) Jakiś czas temu, podczas kolejnej wizyty w naszym Toom'ie, K. chiał kupić wyposażenie do naszego małego warsztaciku w piwnicy. I tak sobie oglądaliśmy półeczki, pojemniki na śruby, szafki gdy ujrzałam tą lampę.



Piękna, w industrialnym stylu, długi kabel i ta cena. 5,99 euro w promocji. Wzięłam dwie, pomimo zdziwienia K. Zapytał po co mi one, skoro mamy już ledowe lampy do warsztatu. Jak to po co! Do salonu i do kuchni! Ha! Tą w salonie widzieliście już przy okazji premiery mojego regału String (tu). Czas pochwalić się tą drugą, która w końcu rozświetliła mi najciemniejsze zakamarki blatu:)


 








Przy kolejnej wizycie w Toom'ie kupię sobie jeszcze kilka, a co:) W Polsce widziałam podobne (i w podobnej cenie) w kilku sklepach internetowych. Wystarczy wpisać frazę "lampa warsztatowa z osłoną metalową" i szukać tej najtańszej:)

Pozdrawiam,




23 komentarze :

  1. Ta lampa rzeczywiście jest piekna (mamy identyczne kafelki u siebie w kuchni).
    Ja sama mam u siebie niedaleko jeden z takich własnie budowlanych sklepów, gdzie same cuda mogę znaleźć do domu.
    Pozdrawiam słonecznie
    Marysia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie takie budowlane sklepy powoli stają się jak Ikea;)

      Usuń
  2. Pięknie się prezentuje:) w moim przypadku jest tak, że mam wizję gorzej z jej realizacją:) hehe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak mam. Milion wizji i pomysłów, czasem tylko czasu (bądź zapału) brakuje:)

      Usuń
  3. Podobają mi się takie lekkie loftowe klimaty :) Świetna lampa!
    Pozdrawiam serdecznie :)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długo szukałam odpowiedniej lampy, aby doświetlić to miejsce w kuchni. Ale warto było czekać, bo ta mi baaardzo odpowiada:)

      Usuń
  4. Genialne te lampy, chcęęęęę! :D Cudnie się prezentuje w kuchni i salonie. Ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Namiary, jak znaleźć prawie taką samą podałam:) A i cena wydaje mi się w miare rozsądna:)

      Usuń
    2. No tak, tylko gdzie ja w PL znajdę Tooma? Szkoda, że nie wiedziałam o tych lampach 2 lata temu, gdy jeszcze mieszkaliśmy w DE. ;) Super są, no! Ale nie można przecież mieć wszystkiego. ;)

      Usuń
    3. Ale w PL jest Allegro:) wpisałam "lampa warsztatowa z osłoną metalową" i znalazłam bardzo podobną:) (tyle, że ciut droższą w niż moja)

      Usuń
  5. Olka, Ty masz dar do wynajdowania świetnych rzeczy w nieoczywistych miejscach. Serio.
    Niektórzy umieją znaleźć super ciuch w lumpie, a Ty umiesz dostrzec potencjał w czymś, co na pierwszy rzut oka może nie przyciągać i nie wydawać się ciekawe do wnętrza.
    Lampa jest SUPER, już obczaiłam Leroy, Allegro itp. Choć nawet nie wiem, gdzie miałaby jej użyć, hahaha :D

    Miłego weekendu, buźka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za bardzo miły komplement, zapewniłaś mi dobre samopoczucie na calusieńki weekend:) (nawet troszkę "urosłam":))

      Usuń
  6. Aaaa! Jest extra i muszę taka mieć;))))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miło poczytać taki fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie zaglądam tutaj aby sie dowiedziec czegoś więcej na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pomysły i interesujący wpis !

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele ciekawych treści tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezentuje się zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka